Asiakkuudenhallinta

Asiakkuudenhallinta

Me jokainenhan tiedämme ketkä ovat meidän yrityksen asiakkaita ovat ? Asiakaskunta on vuosien varrella vakiintunut, entisiä on mennyt mutta onneksi välillä on tullut muutama uusikin.

 

Mutta mitä ihan oikeasti tiedät asiakkaistasi ? Kuinka nopeasti löytäisit esim. viimeisen puolen vuoden aikana kontaktoidut asiakkaat tai mitä sovitte silloin ? Tiedätkö mitä myitte tämän vuoden tammikuussa ja kenelle, tietävätkö muutkin kuin sinä nämä asiat? Tiedätkö mitä työntekijäsi tekevät nyt? Mihin aika kuluu tai mihin sen pitäisi kulua? Minkälaisiin asiakkaisiin aikaa on käytetty tai millaisiin asiakkaisiin aikaa kannattaa käyttää?

 

Oletko analysoinut, millaisiin asiakkaisiin sinun yrityksesi kannattaa panostaa ?

Hyvin valitut CRM-järjestelmät tukevat yrityksesi päivittäistä toimintaa ja auttavat sinua keskittymään olennaiseen. Autamme Sinua järjestelmien hankinnassa ja käyttöönotossa.

Liiketoiminnan ja asiakkuuksien johtamisen ratkaisut

Kotimainen CRM-service on markkinoiden nopein paketti-CRM, joka mahdollistaa myyntiprosessien ja asiakashallinnan automatisoinnin, asiakaspalvelun, projektinhallinnan ja laskutuksen, sekä tuote- ja varastonhallinnan samassa järjestelmässä. CRM-service on mainio valinta silloin, kun suorituskyky ja tietoturva ovat tärkeitä. CRM-service toimii erinomaisesti liiketoiminta-alustana ja siihen on helppo integroida muita tarvittavia järjestelmiä.

Lisätietoja: https://crm-service.com

 

CRM-service STARTER

Olemme paketoineet mikroyrityksille (1-4 hlöä) edullisen, helposti ja nopeasti (jopa päivässä) käyttöön-   otettavan CRM-service Starter asiakashallintaratkaisun. Ratkaisu kattaa tärkeimmät päivittäisessä työssä tarvittavat ominaisuudet kuten kattavat asiakasorganisaatioiden ja yhteyshenkilöiden tiedot, myyntimahdollisuuksien tunnistamisen, tarjous- ja tilauskannan sekä integraatiot Google- ja Outlook –kalentereihin.

 

CRM-service PRO

Yksilöllinen, kehittyvän ja kasvavan PK-yrityksen tarpeisiin suunnattu asiakashallinta-/liiketoimintajärjestelmä, johon voidaan integraatioiden kautta liittää lähes rajattomasti nykyaikaisia järjestelmiä. Hyvin kattavat myynnin ja myynnin johtamisen sekä sisäisen tehokkuuden seurannan ja johtamisen välineet.

 

Oikeilla järjestelmävalinnoilla voidaan tehostaa yrityksen toimintaa.

-Simo Alaruikka

Kysy lisää tai pyydä tarjous

0400 395953